Stichting RUW zoekt bestuursleden!

gezocht_6CE143E3C2538E1AC1257A8D002F7669_2

Lijkt het je leuk om naast je studie inhoudelijk bezig te zijn en ervaring op te doen als bestuurslid? Stichting RUW heeft een vacature voor voorzitter en penningmeester! Stichting RUW organiseert activiteiten (lezingen, debatten, excursies, workshops) voor studenten in Wageningen binnen de thema’s landbouw, rurale ontwikkeling en voedsel (voor meer voorbeelden: kijk rond op de website).

Onze organisatie bestaat uit vijf bestuursleden en drie coördinatoren. Als bestuurslid ben je samen met de rest van het bestuur verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van de stichting. Ook denk je mee over nieuwe activiteiten en help je mee met de organisatie als je dat leuk vindt. Als penningmeester ben je verantwoordelijk voor het financiële overzicht, zorg je ervoor dat de boekhouding op orde is en het personeel op tijd uitbetaald wordt. Als voorzitter heb je de overkoepelende taak om in de gaten te houden hoe het met de stichting gaat, hierbij word je bijgestaan door de rest van het bestuur.

Heb je interesse in een van de functies of wil je meer informatie, neem dan contact op met Malou Heidekamp; malou.heidekamp@wur.nl of 06-30950438

Advertisements