Vindt samen met Happy Capital de persoon die je verder kan helpen

Ben je iemand die een eigen bedrijf heeft, dan weet je hoe belangrijk het is dat je genoeg mensen op kantoor hebt zitten voor het werk dat je hebt. Je wilt mensen namelijk niet te veel werk geven of werk geven wat niet voor ze is weggelegd. Wanneer je toch dit werk voor een bepaalde periode moet kunnen geven, dan is het een idee om eens een keer met bijvoorbeeld Happy Capital te gaan kijken naar een recruitment Interim. Op deze manier kun je namelijk iemand vinden voor een bepaalde tijd die deze werkzaamheden kan overnemen en op deze manier jezelf en al je werknemers kan gaan helpen.

man using smartphone on chair

Specifiek zoeken naar de juiste persoon

Het is niet zo dat je bij bijvoorbeeld Happy Capital zegt dat je iemand nodig hebt voor bijvoorbeeld een project en dat ze zomaar iemand aanwijzen voor je. Er wordt namelijk een selectie gemaakt van een aantal mensen die het beste passen bij de werkzaamheden die je hebt. Dit is ideaal en op deze manier wordt er dus een selectie gemaakt voor een recruitment Interim waar je naar op zoek bent. Dit wordt gedaan om op deze manier de beste match te vinden voor je eigen bedrijf. Neem daarom zeker eens een kijkje of dit iets voor je kan zijn!

Maak een afspraak voor al je vragen

Op het moment dat je iemand nodig hebt voor bijvoorbeeld een bepaald project voor een bepaalde tijd, dan is het goed dat je iemand kunt vinden die dit goed kan doen. Denk hierbij dan bijvoorbeeld aan een recruitment Interim en deze kun je matchen bij bijvoorbeeld Happy Capital. Dit is een goede manier om iemand te vinden die je kan helpen in deze periode en zo het gat kan vullen dat je hebt.